Termeni & Condiții Mera Resort
*Suplimentele pentru copii și opțiunea pentru pat suplimentar se pot adăuga după selectarea camerei.
Rezervă-ți vacanța în 2 pași simpli
Completeaza
Vei fi contactat
Vă mulțumim că ați ales Mera Hotels!
S.C. ATLAS APLIANCE SOLUTIONS S.R.L. înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J03/1736/2004, CUI RO 16855927, își rezervă dreptul de a schimba și actualiza în orice moment conținutul acestui website, precum și Termenii și condițiile de utilizare, fără niciun fel de notificare prealabilă.
CondițiiLE de rezervarE la Mera Resort Venus
Pentru rezervările efectuate pe site-ul www.merahotels.ro
Puteți utiliza sistemul nostru de rezervări online pentru a verifica disponibilitățile sau pentru a calcula valoarea sejurului, iar după finalizarea rezervării veți primi confirmarea acesteia. Tariful total calculat în sistemul de rezervări online include TVA. Tarifele nu conțin taxa de stațiune, aceasta se va achita la recepție în ziua check in- ului, conform Hotărârii nr. 283/23.12.2020 a Consiliului Local Mangalia, valabilă pentru toți turiștii cu vârsta peste 18 ani.
Rezervarea este înregistrată automat după efectuarea plății. În funcție de oferta și de tipul spațiului de cazare pentru care se optează, exista posibilitatea de a plăti în avans contravaloarea unei nopți sau se va solicita plata integrală. Fiecare tarif afișat se supune unor termeni și condiții, informații care pot fi accesate în procesul de rezervare.
Ofertele promovate sub denumirea Înscrieri Timpurii sau Early Booking sunt valabile pentru un sejur de minim 5 nopți și nu se aplică pentru spațiile de cazare rezervate în regim single (1 adult). Reducerile aferente acestor oferte Early Booking pot fi diferite în funcție de perioada rezervată sau de spațiul de cazare rezervat, cât și de perioada din an în care este efectuată rezervarea. Reducerea aferentă programului Înscrieri Timpurii (Early Booking) se aplică exclusiv la valoarea spațiului de cazare pentru 2 adulți, iar suplimentelor pentru copii, adulți extra sau pat suplimentar nu li se aplică aceste reduceri.
Rezervările efectuate pe site nu pot fi garantate sau achitate cu card de vacanță, întrucat procesatorul de plăți nu recunoaște această modalitate de plată. Pentru efectuarea unei rezervări cu un card de vacanță emis pe numele oaspeților care se cazează, vă rugăm să vă adresați telefonic sau prin e-mail departamentului Rezervări (0374436450 / [email protected]).
Pentru rezervările efectuate telefonic sau prin e-mail
Vă rugăm să contactați departamentul de rezervări la numărul de telefon +4 0374 436 450 sau prin e-mail la [email protected].
Doar la rezervările telefonice se acceptă plata cu tichete/card de vacanță, cu condiția ca acestea să fie emise pe numele oaspeților ce se vor caza. Hotelul are dreptul de a solicita dovada titularului cardului de vacantă.
Rezervările se pot efectua doar pe numele oaspeților ce se vor caza, nu se pot efectua mai multe rezervări pe același nume.
Tarifele pot fi diferite, în funcție de canalul prin care este efectuată rezervarea (website, telefonic, e-mail sau alte platforme online).
Tarifele diferă atât în funcţie de tipul de cameră pentru care optaţi, disponibilitate, perioadă, cât și în funcție de numărul de persoane din cameră.
Mera Hotels își rezervă dreptul de a schimba tarifele și de a publica oferte speciale în funcție de numărul camerelor disponibile la momentul respectiv. Rezervările deja efectuate și confirmate la un anumit tarif nu vor suferi modificări dacă o ofertă nouă este prezentată pe site între timp.
Termenii și condițiile de aplicare a programului de loialitate Mera Hotels
Începand cu al treilea sejur la Mera Resort, Mera Onix sau Mera Brise, rezervat direct, telefonic sau prin e-mail, prin intermediul departamentului de rezervări Mera Hotels, veți putea accesa programul de loialitate Mera Hotels.
În calitate de oaspeți fideli, beneficiați de următoarele reduceri:
- Reducere de 10% din tariful valabil pentru rezervările efectuate telefonic/e-mail începând cu al treilea sejur de minim 5 nopți;
- Reducere de 12% din tariful valabil pentru rezervările efectuate telefonic/e-mail la al patrulea sejur de minim 5 nopți;
- Reducere de 15% din tariful valabil pentru rezervările efectuate telefonic/e-mail începând cu al cincilea sejur de minim 5 nopți;
Reducerile menționate se acordată exclusiv pentru rezervările realizate prin intermediul departamentului de rezervări Mera Hotels, (telefonic 0374436450 sau prin e-mail: [email protected]) și se aplică doar valorii spațiului de cazare pentru 2 oaspeți adulți. Reducerile nu se aplică serviciilor extra: suplimente pentru copii, adulți extra sau pat suplimentar.
Sejururile eligibile pentru programul de loialitate Mera Hotels sunt cele de minim 5 nopți consecutive efectuate în ultimii 2 ani prin intermediul departamentului de rezervări Mera Hotels.
Discountul de loialitate se va acorda exclusiv persoanelor fizice care au împlinit vârsta de 18 ani și care au avut rezervări în trecut la una din locațiile enumerate.
Verificarea istoricului de rezervări se va efectua după identificatorul unic al fiecarei persoane.
Cedarea sau transferul discountului către terțe persoane nu este posibilă, iar reducerile și beneficiile nu se acordă altor persoane care nu respectă condițiile impuse.
Reducerile și beneficiile din cadrul programului de loialitate nu pot fi cumulate cu alte reduceri sau oferte promoționale, decât în cazurile indicate în mod expres în campaniile de promovare.
Mera Hotels își rezervă dreptul de a modifica condițiile programului de loialitate fără un anunț în prealabil. Eventualele modificări vor fi publicate pe site-ul oficial www.merahotels.ro, in secțiunea „Termeni și condiții”.
Schimbarea datelor de facturare
Clientul are obligația să verifice detaliile din factură înainte de achita contravaloarea serviciilor. Efectuarea plății de către client are valoarea unei confirmări exprese a facturii fiscale, iar eventualele solicitări ulterioare de modificare nu vor fi luate în considerare de către hotel.
SARS-COV-2
Accesul în locatie va fi permis conform legislației în vigoare din ziua cazării, privind prevenirea și răspândirea SARS-COV-2. Finalizarea unei rezervări reprezintă asumarea răspunderii prezentării documentelor solicitate, conform legislației în vigoare din ziua cazării. Neprezentarea documentelelor conform legislației în vigoare atrage după sine anularea sejurului și pierderea sumelor achitate.
PlajA și piscineLE
Șezlongurile din zona piscinelor și a plajelor Mera Resort nu pot fi rezervate în avans și vor fi realocate altor oaspeți dacă nu sunt folosite timp de 30 de minute. În acest sens, prosoapele și obiectele personale lăsate pe șezlonguri vor fi ridicate și depozitate la camera de bagaje, pentru a putea fi recuperate ulterior de către oaspeți.
Nu este permisă mutarea șezlongurilor și a meselor din locurile în care au fost amplasate inițial.
Scurtarea sejurului
În cazul în care se micșorează durata șederii în timpul sejurului, clientul acceptă și se obligă să achite necondiționat hotelului contravaloarea întregului sejur comandat inițial.
Selectarea oaspeților
Respectul față de ceilalți oaspeți și față de personalul resortului este obligatoriu.
Limbajul neadecvat, ridicarea tonului sau injuriile dau dreptul unității hoteliere să întrerupă sejurul, fără returnarea sumelor achitate.
Încurajăm oaspeții să transmită unității hoteliere, într-o manieră respectuoasă, orice sugestie, solicitare, plângere sau recomandare.
Considerăm că în momentul accesării oricărui serviciu oferit de complexul hotelier (hotel, restaurant, bar, terasă, piscină, plajă, tobogane, parc), oaspetele a luat la cunoștintă termenii și condițiile menționate mai sus și le-a acceptat în mod tacit.
Politica hotelului poate fi modificată fără notificare prealabilă.
Ținând cont de cele menționate mai sus, ne rezervăm dreptul de a ne selecta oaspeții.
SosireA și plecareA
Serviciile din ziua sosirii încep cu prânzul (13:00-15:00), moment în care veți primi brățara care vă oferă acces la facilitățile resortului menționate în pachetul all inclusive. Check-out-ul se realizează cel târziu la ora 11:00 și presupune predarea cardurilor de acces și a brățarilor. După această oră nu va mai fi permis accesul la facilitățile resortului.
Alocarea camerelor se face în funcție de disponibilitatea hotelului din ziua check-in-ului, în jurul orei 16:00. Din acest motiv nu putem garanta o anumită cameră, un anumit etaj, camere alaturate etc. Solicitările de acest gen sunt considerate preferințe ale turiștilor pe care încercăm să le satisfacem în limita disponibilităților, fiind exclusă garantarea.
Oaspeții au obligația de a prezenta recepționerului actul de identitate propriu și, după caz, al copiilor: cartea de identitate, pașaportul și, după caz, certificatul de naștere (în cazul copiilor), a voucher-ului (în cazul turiștilor cu sejurul achiziționat printr-o agenție de turism), precum și de a completa fișa de turist. Hotelul își rezervă dreptul de a nu caza oaspeții fără acte de identitate.
Dacă rezervarea nu a fost achitată parțial/integral, diferența de plată/plata integrală a sejurului se face în momentul check-in-ului.
Sosirea la o oră târzie în ziua cazării atrage după sine pierderea serviciilor incluse, acestea nemaiputând fi recuperate ulterior.
CondițiiLE de anulare
Dacă rezervarea este anulată sau în caz de neprezentare, va fi reținut prețul total al rezervării. În cazul în care se micșorează durata șederii în timpul sejurului, clientul acceptă și se obligă să achite necondiționat hotelului contravaloarea întregului sejur comandat inițial.
Politica de rambursare
Dacă rezervarea este anulată sau în caz de neprezentare, valoarea totală a rezervării este nerambursabilă.
Dacă durata sejurului se scurtează, din motive independente de hotel, hotelul nu are obligația de a restitui contravaloarea nopților neconsumate.
LitigiiLE
Drepturile și obligațiile utilizatorilor site-ului, prevăzute ca Termeni și Condiții, precum și toate efectele juridice pe care le produc Termenii și Condițiile, vor fi interpretate și guvernate în conformitate cu legea româna în vigoare. Orice litigiu născut din/sau în legătura cu Termenii sși Condițiile acestui site va fi soluționat mai întai pe cale amiabilă. În cazul imposibilității ajungerii la un acord, litigiul va fi soluționat de către instanța judecatorească română competentă.
ReguliLE interne
Este obligatiorie purtarea brățării primite în momentul check-in-ului, pe toată perioada sejurului. Numai pe baza acestei brățări se va putea face accesul în resort.
Este interzisă înstrăinarea produselor din pachetele comandate altor persoane decât cele cazate.
ParcareA
Mera Resort dispune de mai multe zone cu locuri de parcare oferite gratuit, în limita disponibilității. Accesul autoturismelor in parcarile Mera Resort este posibil incepand cu ora 13:00.
Resortul nu își asumă în niciun fel responsabilitatea civilă sau penală pentru orice fel de pagubă sau prejudiciu aduse mașinilor, vehiculelor motorizate sau nemotorizate, pentru bunurile lăsate în interiorul acestora sau pentru pagubele cauzate din pricina avarierii.
Nu se poate solicita rezervarea locurilor de parcare.
Dotări
Hotelul dispune în fiecare cameră de casete de valori/seif. Oaspeții sunt rugați să depună valorile pe care le au cu ei în aceste casete. Administrația hotelului nu este responsabilă de obiectele sau valorile uitate, pierdute, nesupravegheate sau neprotejate.
În camere nu există frigidere casnice, ci numai mici răcitoare hoteliere, tip minibar, destinate exclusiv păstrării băuturilor specifice acestui tip de serviciu. Răcitoarele minibar nu sunt în măsură să păstreze alimente, cu atât mai mult nu pot asigura păstrarea corespunzătoare a alimentelor pentru sugari și copii.
ConduitA
Din motive comerciale și sanitare, nu se admite introducerea în incinta hotelului și depozitarea în camera sau pe balcoane a produselor alimentare și băuturilor aduse din exterior. Utilizarea echipamentelor de gătit/încalzit în camerele de hotel este strict interzisă. Hotelul își rezervă dreptul de a evacua din hotel persoanele care aduc și utilizează astfel de echipamente.
Nu este permisă părăsirea restaurantului cu băuturi și/sau produse alimentare pe durata sejurului. În cazurile excepționale (medicale), oaspeții se vor adresa șefului de sală sau managerului de restaurant.
Dacă sunt persoane care perturbă liniștea celorlalti oaspeți, în camerele de hotel sau spațiile comune, hotelul își rezervă dreptul de a evacua oaspeții respectivi.
Recomandăm o ținută decentă și un comportament respectuos în restaurant, lifturi și recepția hotelului, atât fața de ceilalti oaspeți, cât și față de personalul hotelului.
Hotelul își rezervă dreptul de a refuza o nouă cazare turiștilor sau clienților care într-un sejur anterior au dat dovada de comportament inadecvat, necorespunzător și prin aceasta au creat un disconfort altor turiști sau angajaților unității de cazare și/sau au adus prejudicii de orice natură unității hoteliere.
În situația în care, din orice motiv, acestor clienți sau turiști li s-a efectuat o rezervare de sejur, hotelul va proceda la anularea sejurului și va înapoia sumele aferente cazării și altor facilități (în situația în care s-au contractat) puse la dispoziție de unitatea hotelieră.
Fumatul
Fumatul este interzis în incinta Resortului, exceptând balcoanele camerelor și spațiile din Resort amenajate/dotate cu scrumiere. Turiștii care nu respectă această regulă vor suporta rigorile legii nr. 15/2016 (amendă de la 100 lei la 500 lei).
AnimaleLe de companie
NU este permis accesul cu animale de companie, indiferent de natura sau dimensiunea acestora (câini, pisici, păsări etc.).
Fotografiile publicate pe site sunt cu titlu de prezentare și pot diferi în orice mod (culoare, aspect etc.) de serviciile oferite.