Acest site utilizează cookie-uri

Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.
Cookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
CookieConsenthttps://www.merahotels.ro/Stochează statutul de consimțământ al utilizatorului pentru domeniul curent1 anHTTP
PHPSESSIDhttps://www.merahotels.ro/Păstrează starea sesiunii de utilizatori între solicitările de pagină.29 zileHTTP
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
collectgoogle-analytics.comFolosit pentru a trimite date către Google Analytics despre dispozitivul și comportamentul vizitatorului. Urmareste vizitatorul pe dispozitive cat și pe canale de marketing.SessionPixel
_gahttps://www.merahotels.ro/Înregistrează un ID unic care este utilizat pentru a genera date statistice despre modul în care vizitatorul folosește site-ul web.2 aniHTTP
_gathttps://www.merahotels.ro/Utilizat de Google Analytics pentru a reduce rata solicitărilorSessionHTTP
_gidhttps://www.merahotels.ro/Înregistrează un ID unic care este utilizat pentru a genera date statistice despre modul în care vizitatorul folosește site-ul web.SessionHTTP
APISID, HSID, PREF, SAPISID, SID, SSIDgoogle.comRetine informatii despre interactiunea utilizatorului cu servicii Google precum Google Maps, Google Calendar, Google+ etc.2 aniHTTP
NIDgoogle.comRetine informatii despre interactiunea utilizatorului cu servicii Google precum Google Maps, Google Calendar, Google+ etc.6 luniHTTP
Cookie-urile sunt mici fişiere de text ce pot fi utilizate de către site-urile web pentru a face utilizarea lor mai eficientă.

Legea stipulează că putem stoca cookie-uri pe dispozitivul dvs., în cazul în care ele sunt strict necesare pentru operarea acestui site. Pentru toate celelalte tipuri de cookie-uri avem nevoie de permisiunea dvs.

Acest site utilizează diferite tipuri de cookie-uri. Unele cookie-uri sunt plasate de către servicii părţi terţe care apar pe paginile noastre.

Puteți, în orice moment, să modificați sau să vă retrageți acordul din Declarația privind modulele cookie de pe website-ul nostru.

Aflați mai multe despre cine suntem, cum ne puteți contacta și cum procesăm datele personale în Politica noastră de confidențialitate.
Mera Brise

Termeni & Condiții
Mera Brise

Rezervă
21°01-clear
21.6°water-temp
x
Informații personale
Acord de confidențialitate
Trimite
x
x
s
1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
0
  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
0
  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Rezervă-ți vacanța în 2 pași simpli

Pasul 1

Completeaza

formularul de mai sus.
Pasul 2

Vei fi contactat

de catre unul dintre reprezentanții nostri în cel mai scurt timp.

Vă mulțumim ca ați ales Mera Hotels!

 

S.C. MERA RESORT S.R.L., înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J03/1107/2015, CUI  RO 34900988, își rezervă dreptul de a schimba și actualiza în orice moment conținutul acestui website, precum și Termenii și Condițiile de utilizare, fără niciun fel de notificare prealabilă.

 

Condițiile de rezervare la Mera Brise Magalia

 

Pentru rezervările efectuate pe site-ul www.merahotels.ro

Puteți utiliza sistemul nostru de rezervări online pentru a verifica disponibilitățile sau pentru a calcula valoarea sejurului, iar după finalizarea  rezervării veți primi confirmarea acesteia. Tariful total calculat în sistemul de rezervări online include TVA. Tarifele nu conțin taxa de stațiune, aceasta se va achita la recepție în ziua check in-ului, conform Hotărârii nr. 283/23.12.2020 a Consiliului Local Mangalia, valabilă pentru toți turiștii cu vârsta peste 18 ani.

Rezervarea  este înregistrată automat și suma integrală a rezervării  va fi debitată de pe cardul dumneavoastră (VISA, MASTERCARD). Rezervările efectuate pe site nu pot fi garantate cu un card de vacanță.

 

Pentru rezervările efectuate telefonic sau e-mail

Vă rugăm să contactați departamentul de rezervări la numărul de telefon +4 0374 436 450 sau prin e-mail la [email protected].

Doar la rezervările telefonice se acceptă plata cu tichete de vacanță pe suport hârtie sau card, cu condiția ca acestea să fie emise pe numele oaspeților care se vor caza. Hotelul are dreptul de a solicita dovada titularului cardului de vacanță.

Rezervările se pot efectua doar pe numele oaspeților ce se vor caza, nu se pot efectua mai multe rezervări pe același nume.

Tarifele pot fi diferite în funcție de canalul prin care este efectuată rezervarea (website, telefonic, e-mail sau alte platforme online).

Tarifele diferă atât în funcţie de tipul de cameră pentru care optaţi, disponibilitate, perioadă, cât și în funcție de numărul de persoane din cameră.

Mera Hotels își rezervă dreptul de a schimba tarifele și de a publica oferte speciale în funcție de numărul camerelor disponibile la momentul respectiv. Rezervările deja efectuate și confirmate la un anumit tarif nu vor suferi modificări dacă o ofertă nouă este prezentată pe site între timp.

 

Schimbarea  datelor de facturare

Clientul are obligația să verifice detaliile din factură înainte de achita contravaloarea  serviciilor. Efectuarea plății de către client are valoarea unei confirmări exprese a facturii fiscale, iar eventualele solicitări ulterioare de modificare nu vor fi luate în considerare de către hotel.

 

SARS-COV-2

Accesul în locație va fi permis conform legislației în vigoare din ziua cazării, privind prevenirea și răspândirea SARS-COV-2. Finalizarea unei rezervări reprezintă asumarea răspunderii prezentării documentelor solicitate conform legislației în vigoare din ziua cazării. Neprezentarea documentelelor, conform legislației în vigoare, atrage după sine anularea sejurului și pierderea sumelor achitate.

 

Scurtarea sejurului

În cazul în care se micșorează durata șederii în timpul sejurului, clientul acceptă și se obligă să achite necondiționat hotelului contravaloarea întregului sejur comandat inițial.

 

Selectarea oaspeților

Respectul față de ceilalți oaspeți și față de personalul hotelului este obligatoriu.

Limbajul neadecvat, ridicarea tonului sau injuriile dau dreptul unității hoteliere să întrerupă sejurul, fără returnarea sumelor achitate.

Încurajăm oaspeții să transmită unității hoteliere, într-o manieră respectuoasă, orice sugestie, solicitare, plângere sau recomandare.

Considerăm că în momentul accesării oricărui serviciu oferit de complexul hotelier (hotel, restaurant, bar, terasă), oaspetele a luat la cunoștintă termenii și condițiile menționate mai sus și le-a acceptat în mod tacit.

Politica hotelului poate fi modificată fără notificare prealabilă.

Ținând cont de cele menționate mai sus, ne rezervăm dreptul de a ne selecta oaspeții.

 

Sosirea și plecarea

Alocarea camerelor se face în funcție de disponibilitatea hotelului din ziua check-in-ului. Din acest motiv, nu putem garanta o anumită cameră, un anumit etaj, camere alăturate etc. Solicitările de acest gen sunt considerate preferințe ale turiștilor pe care încercăm să le satisfacem în limita disponibilităților, fiind exclusă garantarea.

Oaspeții au obligația de a prezenta recepționerului actul de identitate propriu și, după caz, al copiilor: cartea de identitate, pașaportul și, după caz, certificatul de naștere (în cazul copiilor), a voucher-ului (în cazul turiștilor cu sejurul achiziționat printr-o agenție de turism) și de a completa fișa de sosire. Hotelul își rezervă dreptul de a nu caza oaspeții fără acte de identitate.

Dacă rezervarea nu a fost achitată parțial/integral, diferența de plată/plata integrală a sejurului se face în momentul check-in-ului.

 

Condițiile de anulare

Dacă rezervarea este anulată sau în caz de neprezentare, va fi reținut prețul total al rezervării. În cazul în care se micșorează durata șederii în timpul sejurului, clientul acceptă și se obligă să achite necondiționat hotelului contravaloarea întregului sejur comandat inițial.

 

Politica de rambursare

Dacă rezervarea este anulată sau în caz de neprezentare, valoarea totală a rezervării este nerambursabila.

Dacă durata sejurului se scurtează, din motive independente de hotel, hotelul nu are obligația de a restitui contravaloarea nopților neconsumate.

 

Litigiile

Drepturile și obligațiile utilizatorilor site-ului, prevăzute ca Termeni și Condiții, precum și toate efectele juridice pe care le produc Termenii și Condițiile, vor fi interpretate și guvernate în conformitate cu legea româna în vigoare. Orice litigiu născut din/sau în legatură cu Termenii și Condițiile acestui site va fi soluționat mai întâi pe cale amiabilă. În cazul imposibilității ajungerii la un acord, litigiul va fi soluționat de către instanța judecatorească română competentă.

 

Parcarea

Hotelul nu își asumă în niciun fel responsabilitatea civilă sau penală pentru orice fel de pagubă sau prejudiciu, aduse mașinilor, vehiculelor motorizate sau nemotorizate, pentru bunurile lăsate în interiorul acestora sau pentru pagubele cauzate din pricina avarierii.

Nu se poate solicita rezervarea locurilor de parcare.

 

Dotările

Hotelul dispune în fiecare cameră de casete de valori/seif. Oaspeții sunt rugați să depună valorile pe care le au cu ei în aceste casete. Administrația hotelului nu este responsabilă de obiectele sau valorile uitate, pierdute, nesupravegheate sau neprotejate.

În camere nu există frigidere casnice, ci numai mici răcitoare hoteliere, tip minibar, destinate exclusiv păstrării băuturilor specifice acestui tip de serviciu. Răcitoarele minibar nu sunt în măsură să păstreze alimente, cu atât mai mult nu pot asigura păstrarea corespunzătoare a alimentelor pentru sugari și copii.

 

Conduita

Din motive comerciale și sanitare, nu se admite introducerea în incinta hotelului și depozitarea în cameră sau pe balcoane a produselor alimentare și a băuturilor aduse din exterior.

Utilizarea echipamentelor de gătit/încălzit în camerele de hotel este strict interzisă. Hotelul își rezervă dreptul de a evacua din hotel persoanele care aduc și utilizează astfel de echipamente.

Nu este permisă părăsirea restaurantului cu băuturi și/sau produse alimentare pe durata sejurului. În cazurile excepționale (medicale), oaspeții se vor adresa șefului de sală sau managerului de hotel.

Dacă sunt persoane care perturbă liniștea celorlalti oaspeți, în camerele de hotel sau spațiile comune, hotelul își rezervă dreptul de a evacua oaspeții respectivi.

Recomandăm o ținută decentă și un comportament respectuos în restaurant, lift și recepția hotelului, atât față de ceilalti oaspeți, cât și față de personalul hotelului.

Hotelul își rezervă dreptul de a refuza o nouă cazare a turiștilor sau clienților care într-un  sejur anterior au dat dovadă de comportament inadecvat, necorespunzător și prin aceasta au creat un disconfort altor turiști sau angajaților unității de cazare și/sau au adus prejudicii de orice natură unității hoteliere.

În situația în care din orice motiv acestor clienți sau turiști li s-a efectuat o rezervare de sejur, hotelul va proceda la anularea sejurului și va înapoia sumele aferente cazării și a altor facilități (în situația în care s-au contractat) puse la dispoziție de unitatea hotelieră.

 

Fumatul

Fumatul este interzis în incinta hotelului, exceptând balcoanele camerelor și spațiile din hotel amenajate/dotate cu scrumiere. Turiștii care nu respectă această regulă vor suporta rigorile legii nr. 15/2016 (amendă de la 100 lei la 500 lei).

 

Animalele de companie

NU este permis accesul cu animale de companie, indiferent de natura sau dimensiunea acestora (câini, pisici, păsări etc).