Rezervă-ți vacanța în 2 pași simpli
Completeaza
Vei fi contactat
Evenimentele corporate sunt extrem de importante pentru dezvoltarea afacerii tale și pentru a oferi un grad cât mai înalt de încredere și satisfacție clienților, partenerilor și angajaților. Atunci când vine vorba despre planificare și organizare, alegerea locației este unul dintre cele mai importante aspecte.
Fie că ai în plan o prezentare formală sau o întâlnire relaxată într-un cadru plăcut și captivant, diferit de cel de la birou, te invităm să descoperi cele mai importante aspecte legate de organizarea unui astfel de eveniment.
Ce rol are un eveniment corporate?
O întâlnire care reunește persoanele cu care compania ta interacționează frecvent poate fi cel mai bun mod de a-ți îmbunătăți relațiile profesionale sau de a-ți promova afacerea. Comunicarea eficientă și schimbul de idei pot duce la creșterea productivității și le pot oferi angajaților și colaboratorilor tăi ocazia să se cunoască mai bine și să pună bazele unei relații pe termen lung.
Desigur, scopul și obiectivele evenimentelor corporate pot varia în funcție de nevoile și așteptările companiei tale. Așadar, fie că urmărești promovarea și consolidarea imaginii brandului, urmează să lansezi un nou produs sau serviciu pentru publicul larg, vrei să prezinți noua strategie de afaceri sau să încurajezi o colaborare eficientă între departamente, o întâlnire bine pusă la punct îți poate oferi ocazia perfectă.
De aceea, pentru astfel de nevoi diverse, există și diferite tipuri de evenimente corporate: de la conferințe, seminarii și workshopuri până la petreceri, team-buildinguri și evenimente de networking. Fiecare tip de eveniment are particularitățile sale și presupune alegerea unei locații potrivite care să vină în întâmpinarea nevoilor tale, ca organizator, dar și ale participanților.
Ce trebuie să iei în considerare când alegi locația evenimentului corporate?
Succesul evenimentului tău va depinde în mare măsură de locația pentru care optezi. De aceea, trebuie să cântărești cât mai bine anumite aspecte înainte să iei decizia finală. Iată ce trebuie să iei în considerare:
Tema și specificul evenimentului
Locația aleasă trebuie să pună în valoare cât mai bine scopul evenimentului și să se potrivească tonului formal sau relaxat al acestuia. Spre exemplu, pentru o conferință tehnologică, este recomandat să alegi o locație modernă cu un aspect inovator care permite diverse aranjamente ale sălii, precum theatre sau U-shape. Dacă ai în plan un eveniment care tinde spre casual și vrei ca invitații tăi să se bucure de un cadru natural plăcut și relaxant, un hotel pe malul mării este o alegere inspirată. Mera Onix este o locație extrem de „versatilă“ care îți poate veni în ajutor în astfel de situații!
Numărul participanților și locul de proveniență
Un alt aspect de care trebuie să ții cont este numărul de participanți pe care îl estimezi și locul din care provin aceștia. Dacă organizezi o conferință de scurtă durată la care vor participa persoane cu un program încărcat, o locație centrală poate fi mai potrivită. Pentru un eveniment care se va desfășura pe parcursul mai multor zile și care necesită și cazarea participanților, un hotel cu facilități de 4 stele poate oferi confortul și ambianța perfecte.
Asigură-te că locația poate fi accesată cu ușurință, atât pentru cei care se află în apropiere, cât și pentru cei care vin din afara orașului, și verifică disponibilitatea camerelor și a locurilor de parcare pentru ca invitații tăi să se simtă cât mai confortabil.
Valorile companiei și relațiile dintre participanți
Dacă firma ta pune preț pe echilibrul dintre viața profesională și cea personală, dar și pe confort, alege o locație plăcută și un spațiu modern care să evidențieze aceste valori. Litoralul românesc îți poate oferi cadrul perfect pentru o întâlnire cât mai reușită, așadar, dacă vrei să susții economia locală și să încurajezi posibilii investitori străini să acorde încredere companiei tale, organizează un eveniment corporate la Mera Brise!
Ce criterii te pot ajuta să alegi sala potrivită pentru eveniment?
În afara de locația aleasă, care poate varia de la centrul unui oraș mare până la o zonă liniștită pe malul mării, și caracteristicile sălii sunt și alte aspecte pe care va trebui să le iei în considerare. Iată la ce trebuie să fii atent pentru un eveniment reușit:
Dimensiunile și aspectul sălii
Pentru ca informația să ajungă cât mai ușor la toți participanții, iar amplasarea locurilor să permită un acces facil, trebuie să ții cont de dimensiunea spațiului. Verifică încă de la început dacă sala de evenimente poate găzdui numărul de participanți și activitățile pe care le ai în plan și dacă vei putea schimba configurația acesteia în funcție de nevoile evenimentului tău.
Facilități
Sala potrivită trebuie să îți ofere facilități moderne și să îți pună la dispoziție echipamentele tehnice de care ai nevoie pentru o bună desfășurare a evenimentului. Asigură-te că sala dispune de echipament audiovizual, sistem de sonorizare, conexiune Wi-Fi de înaltă viteză și alte facilități tehnice necesare pentru prezentări, conferințe sau unei alte activități interactive. Nu uita să verifici și dacă sala este dotată cu aer condiționat sau sistem de încălzire pentru a asigura o temperatură optimă.
Accesibilitatea
Indiferent de natura evenimentului tău corporate, este important ca locația să permită un acces facil tuturor persoanelor. Verifică dacă există rampă de acces pentru persoanele cu dizabilități și asigură-te că locul și aranjamentul sălii permit deplasarea fără probleme în orice direcție pentru toți invitații.
Servicii auxiliare și suport
Ține cont de specificul evenimentului organizat și optează pentru o sală care oferă servicii și suport adecvate. Spre exemplu, dacă evenimentul tău se va desfășura pe parcursul întregii zile sau chiar al mai multor zile, poți avea nevoie de servicii de catering cu bufet suedez.
De asemenea, s-ar putea să îți fie utile și serviciile de curățenie sau asistență tehnică, așa că verifică dacă există suficient personal la fața locului pentru a-ți oferi sprijin în cazul oricăror probleme sau întrebări. Compară calitatea și costurile acestor servicii înainte de a lua o decizie finală.
Sfaturi utile pentru a organiza un eveniment corporate de succes
În afară de alegerea locației și a sălii potrivite, vei reuși să pui la punct un eveniment corporate de succes dacă ții cont și de aceste sfaturi:
- Planifică în detaliu toate aspectele și stabilește-ți obiectivele din timp. Dacă definești scopul evenimentului, publicul țintă și mesajul pe care dorești să îl transmiți, vei reuși să iei decizii informate în ceea ce privește locația, tema și formatul evenimentului.
- Alege furnizorii potriviți. Colaborează întotdeauna cu profesioniști în domeniu sau cu furnizori de încredere pentru a te asigura că toate nevoile tale vor fi acoperite și că evenimentul va decurge fără probleme. Dacă ai nevoie de sprijin în acest sens, nu ezita să soliciți o ofertă de la Mera Brise sau Mera Onix!
- Promovează-ți evenimentul pentru a atrage participanții potriviți. În funcție de nevoile tale, poți folosi canale de comunicare interne, precum și rețele sociale, e-mail sau alte forme de publicitate.
- Creează un program interesant și interactiv cu prezentări de calitate, ateliere și sesiuni de networking. Astfel, vei încuraja participanții să fie atenți la prezentarea ta sau să contrubuție la discuții cu propriile idei, atunci când este nevoie.
Organizarea unui eveniment corporate poate fi o sarcină complexă, însă dacă ții cont de aceste sfaturi și apelezi la profesioniști în domeniu, vei reuși să creezi o experiență memorabilă, care îți poate duce afacerea pe culmile succesului! La Mera Onix Cap Aurora și Mera Brise Mangalia, suntem întotdeauna pregătiți să îți oferim soluțiile potrivite, așa că nu ezita să planifici o discuție cu noi pentru mai multe detalii!