Acest site utilizează cookie-uri

Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.
Cookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
CookieConsenthttps://www.merahotels.ro/Stochează statutul de consimțământ al utilizatorului pentru domeniul curent1 anHTTP
PHPSESSIDhttps://www.merahotels.ro/Păstrează starea sesiunii de utilizatori între solicitările de pagină.29 zileHTTP
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
collectgoogle-analytics.comFolosit pentru a trimite date către Google Analytics despre dispozitivul și comportamentul vizitatorului. Urmareste vizitatorul pe dispozitive cat și pe canale de marketing.SessionPixel
_gahttps://www.merahotels.ro/Înregistrează un ID unic care este utilizat pentru a genera date statistice despre modul în care vizitatorul folosește site-ul web.2 aniHTTP
_gathttps://www.merahotels.ro/Utilizat de Google Analytics pentru a reduce rata solicitărilorSessionHTTP
_gidhttps://www.merahotels.ro/Înregistrează un ID unic care este utilizat pentru a genera date statistice despre modul în care vizitatorul folosește site-ul web.SessionHTTP
APISID, HSID, PREF, SAPISID, SID, SSIDgoogle.comRetine informatii despre interactiunea utilizatorului cu servicii Google precum Google Maps, Google Calendar, Google+ etc.2 aniHTTP
NIDgoogle.comRetine informatii despre interactiunea utilizatorului cu servicii Google precum Google Maps, Google Calendar, Google+ etc.6 luniHTTP
Cookie-urile sunt mici fişiere de text ce pot fi utilizate de către site-urile web pentru a face utilizarea lor mai eficientă.

Legea stipulează că putem stoca cookie-uri pe dispozitivul dvs., în cazul în care ele sunt strict necesare pentru operarea acestui site. Pentru toate celelalte tipuri de cookie-uri avem nevoie de permisiunea dvs.

Acest site utilizează diferite tipuri de cookie-uri. Unele cookie-uri sunt plasate de către servicii părţi terţe care apar pe paginile noastre.

Puteți, în orice moment, să modificați sau să vă retrageți acordul din Declarația privind modulele cookie de pe website-ul nostru.

Aflați mai multe despre cine suntem, cum ne puteți contacta și cum procesăm datele personale în Politica noastră de confidențialitate.
Mera Hotels

Tot ce trebuie să știi despre check-in și check-out la hotel

arrowÎnapoi la Blog
0 Reacții
Rezervă
04-cloudy
12.6°water-temp
x
Informații personale
Acord de confidențialitate
Trimite
x
x
Alege
  • Fără categorie
    • Mera Resort
    • Mera Brise
    • Mera Onix
1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
0
  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
0
  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Rezervă-ți vacanța în 2 pași simpli

Pasul 1

Completeaza

formularul de mai sus.
Pasul 2

Vei fi contactat

de catre unul dintre reprezentanții nostri în cel mai scurt timp.

Cazarea la un hotel de lux îți va oferi un sejur cum nu te-ai așteptat: cu piscină și plajă privată, delicii culinare, ospitalitate și servicii moderne, însă acestea funcționează după un set intern de reguli care trebuie respectate de clienți. Una dintre cerințele unității de primire este respectarea check-in-ului și a check-out-ului, cu accent pe al doilea criteriu. Dacă vei îndeplini aceste simple solicitări ale hotelului, atunci vei petrece un sejur fără griji!

Află tot ce trebuie să știi despre check-in și check-out la hotel, cum se realizează acestea și care sunt greșelile pe care trebuie să le eviți. Începe sejurul în formă și bucură-te de toate evenimentele și momentele petrecute la destinația ta de vacanță!

 

Ce înseamnă check-in?

Check-in la receptie hotel

Check-in reprezintă momentul în care se realizează înregistrarea în spațiul unității hoteliere. În general, acesta cuprinde intervalul de după ora prânzului, cel mai adesea ora 14:00, și până la ora 24:00. Dacă la unele hoteluri te poți caza oricând în acest interval și chiar mai devreme, deoarece serviciile de recepție sunt 24/7, la alte unități hoteliere se percepe o taxă de întârziere. 

De exemplu, dacă programul de muncă se încheie la ora 18:00, iar tu ajungi la hotel la ora 20:00, s-ar putea să achiți o anumită sumă extra, însă nu toate unitățile hoteliere percep această taxă. La unitățile all inclusive Mera Hotels check-in-ul începe la ora 12:00, când ai acces la facilitățile all inclusive, iar camerele se alocă în jurul orei 16:00, în funcție de disponibilitate. Dacă sunt situații în care oaspeții ajung mai târziu de ora 16:00 este recomandat ca aceștia să anunțe recepția hotelului.

La check-in, personalul îți va lua datele de contact, alte informații necesare pentru rezervare, îți va prezenta facilitățile oferite de către hotel și vei primi cheia sau cardul pentru acces în cameră. În cazul în care optezi pentru un sejur all inclusive, atunci vei primi de la cazare și o brățară care trebuie purtată pe toată perioada șederii.

Dacă te întrebi ce poți face în prima zi din sejur imediat cum ai făcut check-in-ul, atunci iată doar câteva dintre soluțiile oferite de Mera Resort din Venus: relaxează-te la una dintre piscinele unității, mergi la plaja privată, rezervă-ți o sesiune la SPA și Wellness, destinde-te cu un cocktail mult așteptat la barul a la carte, petrece timp cu juniorul la Kids Club, aquapark sau în zona de joacă etc. 

Cum faci o rezervare la hotel?

Rezervarea la hotel se realizează în funcție de camerele disponibile din perioada în care dorești să petreci sejurul de vis. Multe unități hoteliere pun la dispoziție platforme online unde poți completa direct datele de rezervare, tipul dorit de cameră, destinația de călătorie, perioada vacanței și alți factori care vor ajuta site-ul respectiv să găsească varianta ideală pentru tine. Pe de altă parte, există în continuare unele spații de primire care preferă rezervarea telefonică. 

Caută din timp unitatea la care vrei să te cazezi pentru a profita de cele mai bune oferte de preț. Pe cât posibil, găsește promoțiile early booking și vei descoperi cu siguranță hoteluri cu reduceri semnificative de preț. În același chip, cu cât rezervi mai repede, cu atât ai șansa să alegi unitățile de cazare din apropierea celor mai frumoase plaje de pe litoral, dar și camera favorită cu vedere la mare sau către stațiune.

Cum faci check-in-ul la hotel?

Check-in-ul la hotel

  • Sună sau scrie un mesaj către unitatea de cazare pentru a-i anunța pe aceștia de ora venirii tale. Chiar dacă ajungi înainte de check-in, multe spații de primire vor avea grijă de bagajul tău fără costuri extra, iar tu te vei putea bucura de plajă, de o mâncare delicioasă în stațiune sau chiar de o plimbare relaxantă.
  • Când ajungi la recepție și este timpul pentru check-in, oferă-i personalului datele necesare despre tine. Asigură-te că ai cu tine toate actele necesare: voucherul, confirmarea rezervării, buletinul sau cartea de identitate, cardul bancar sau bani cash etc.
  • Menționează dacă ai cerut anumite facilități speciale, precum pat suplimentar, cameră „No Smoke”, cameră cu priveliște către mare/munte, oraș sau grădină etc.
  • Menționează, de asemenea, compania prin care ai rezervat sejurul, în cazul în care aceasta nu a fost făcută direct pe site-ul unității hoteliere.
  • După ce toate documentele și informațiile sunt verificate, personalul din recepție îți va oferi cheia sau cardul de acces pentru cameră.

Ce este check-out-ul?

Check-out-ul la hotel

Check-out-ul înseamnă ora maximă la care turiștii trebuie să elibereze camera în ultima zi din sejurul lor. Unele hoteluri permit check-out până la ora 12:00, pe când altele doresc eliberarea camerei între orele 9:00 și 10:00 dimineața. Aici, se va preda cheia sau cardul de acces, brățara pentru unitățile de tip all inclusive și se achită consumația.

La Mera Onix din Cap Aurora, de exemplu, check-out-ul se face până în ora 12:00, însă înainte de această oră te vei putea relaxa în continuare la plaja privată, piscine, Kids Club, restaurant sau alte facilități oferite de hotel.

Cum faci check-out-ul la hotel?

Check-out-ul la receptie hotel

  • Efectuarea check-out-ului se realizează înainte de termenul limită sau chiar în momentul respectiv, însă pe cât posibil nu trebuie să depășești ora respectivă.
  • Imediat cum ai verificat camera, mergi la recepție pentru a lăsa cartela sau cheia de acces. Personalul va căuta numele și numărul camerei în care ai fost cazat.
  • Ulterior persoana de la recepție va verifica dacă mai există cheltuieli întârziate sau dacă check-out-ul s-a realizat corespunzător, în ziua încheierii sejurului.
  • În cazul în care șederea nu a fost achitată integral înainte de vacanță sau la check-in, vei plăti la recepție consumația și cazarea. În funcție de unitatea de primire, poți achita cash, cu un card bancar sau cu vouchere de vacanță.

În cazul în care te grăbești, atunci poți lăsa cheia sau cartela de acces de la cameră la recepție și să faci check-out-ul direct din taxi sau de la aeroport. Unitatea de cazare îți va trimite factura detaliată prin e-mail, iar tu o vei putea plăti online, dacă nu a fost achitată în prealabil. În cazul în care nu trebuie să plătești nimic, poți suna la recepție pentru a mulțumi pentru serviciile oferite și a anunța că ai eliberat camera.

Check-in și check-out la hotel: Greșeli de evitat

Greseli de evitat la check-in si check-out

Greșeli de evitat la check-in

Uiți să zâmbești

Ai condus sau ai venit cu trenul sau avionul și ești obosit după o călătorie lungă, așa că vrei doar să te relaxezi câteva minute în camera de hotel. Cu toate acestea, zâmbetul, conversațiile plăcute și liniștite, sinceritatea și voia bună vor crea o conexiune între tine și personalul hotelului. Cu siguranță, vrei să te bucuri de un concediu liniștit alături de familie sau de cei dragi, așadar, acest sejur de vis poate începe direct cu un zâmbet discret!

Ai înregistrat greșit numele oaspeților

Se poate întâmpla ca, din neatenție, să fi trecut pe formularul pentru rezervarea camerei de hotel un nume greșit, precum în loc de „Mihai Ion” să indici „Miha Iom”, sau ordinea prenumelui și numelui să fie notată greșit. Pentru unele unități de cazare situația se poate remedia rapid prin prezentarea unui act de identitate și a e-mailului de confirmare a rezervării. 

Pe de altă parte, ca să eviți orice situație neplăcută, este indicat să verifici rezervarea înainte de sejurul propriu-zis, iar dacă întâmpini astfel de probleme să contactezi serviciul de Suport Clienți. De exemplu, dacă alegi hotelul Mera Brise din Mangalia, vei putea contacta fără griji departamentul Rezervări, iar problema ta se va remedia în doar câteva minute!

Greșeli de evitat la check-out

Stai peste check-out

Nu sta mai mult decât ora stabilită pentru check-out. La fel cum ai așteptat pentru eliberarea camerei de către turiștii anteriori, așa probabil așteaptă o nouă serie de oaspeți care urmează să se cazeze în camera în care ai petrecut sejurul, după ce aceasta este curățată. 

Dacă mai vrei totuși câteva ore de relaxare la hotel înainte de a încheia vacanța, discută cu personalul de la recepție și spune-le despre acest lucru; există posibilitatea să mai câștigi puțin timp. Sunt și hoteluri care permit oaspeților efectuarea de „late check-out”, contra cost, dacă nu au un grad de ocupare foarte ridicat.

Uiți să verifici atent camera de hotel

Verifică foarte bine camera de hotel în care ai fost cazat, mai ales noptierele, sertarele, zona de sub pat și alte spații care nu sunt la vedere. Așa, vei ști sigur că nu îți lipsește nimic din bagajul de vacanță. Dacă totuși ai uitat ceva important, anunță hotelul și află cum poți recupera lucrurile pierdute sau uitate.

Nu citești în detaliu nota de plată

Citește foarte bine factura de ședere înainte s-o achiți. Se poate întâmpla să ai pe lista de cheltuieli mai multe costuri decât te-ai fi așteptat sau care nu sunt ale tale.
Dacă ai achiziționat întreg sejurul de dinainte, atunci nu îți face probleme. 

Poți citi factura direct de pe telefon și de abia apoi să plătești consumația și șederea. Unele unități hoteliere solicită plata pentru întreg sejurul de la început, iar la final vei achita doar suvenirurile, băuturile și mâncarea ori alte facilități neincluse în prețul inițial.

Nu setezi alarma

Este de înțeles că nu dorești să fii trezit dis-de-dimineață cu o alarmă chiar în ultima zi a concediului tău, însă acest lucru ar putea fi necesar dacă check-out-ul se face la orele 9:00 sau 10:00. Dacă te vei trezi mai devreme, vei avea timp să-ți strângi liniștit întreg bagajul de vacanță, să te bucuri de o cafea revigorantă și să îți faci rutina dimineții.

Fiecare unitate de cazare programează un interval pentru check-in și unul pentru check-out, astfel încât să aibă timp pentru o curățenie amănunțită în camere înainte de venirea următorilor oaspeți. Multe hoteluri oferă turiștilor posibilitatea de a-și lăsa bagajele la recepție sau într-o încăpere specială înainte check-in-ului sau după check-out, însă este important să discuți acest lucru în prealabil cu personalul unității hoteliere.

Verifică orele de check-in și de check-out atunci când rezervi o cameră la hotel pentru a ști întocmai cum să-ți programezi corespunzător transportul. 

Ține cont de informațiile oferite în articol și bucură-te de un sejur pe cinste la una dintre cele mai îndrăgite unități de cazare de pe litoral sau din zona montană, cu plaje aproape sau priveliști incredibile!

Articole similare
r